Dalam hidup ni, kalau mendatar pun bosan jugak, tp bile dah berada di-comfort zone, mmg malas nak kemane2 dah....hmm..cemane ye...
lepas sembang with another 2 partners, nampaknye tahun ni, tahun yg mencabar dr segi ekonomi. Kami terpakse mempelbagaikan cabang bisnes....then, A ade proposal, nak I handle big project... project tu belum disecure...tp die nak tau can I commit? terkejut gaks le...rase tak nak pun ade,
then...pikir balik, sampai bile nak dok gini, padahal I tau tahap kemampuan diri from previous experiences....after discussing with DH, abt capability & time...he agrees...even tho, i'll have to be in KL quite frequent if this is going to happen....but, he doesn't want to travel alone with A, understand, it's not nice...
well, esok luse gi KL, jumpe bakal client...before that , kene buat homework dulu...how to be a project manager! he he
Monday, January 11, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comments:
Good luck!!!
Post a Comment